piątek, 8 marca 2013

Witajcie!

Jestem nową parą rąk do pomocy na Raju, chcę aby ta ocenialnia była na naprawdę dobrym poziomie dlatego też zgłosiłam się tutaj.

Krótki opis o mnie:
Jestem Sylwia, niedługo już piętnasta wiosna będzie za mną, mieszkam w stolicy. Lubię pisać i rysować - z tym drugim to coraz rzadziej mam styczność, może po prostu nie mam czasu? Chyba tak, jestem wielką fanką Harry'ego Pottera i chyba jako jedna z nielicznych, nie przepadam za Igrzyskami śmierci. Więcej dowiecie się na podstronie do której link podam na końcu notki.

Co ocenię?
-FF potterowskie (wykluczamy Dramione i romansidła, ponieważ tego i tego nie lubię, choć zawsze mozecie się zapytać, bo może akurat wasze opowiadanie mnie zaciekawi!)
-Fantastykę
-Dramaty
-FanFiction na podstawie innych książek i filmów, niż Harry Potter (wykluczamy IŚ)
-Dramaty, komedie, kryminały

Czego nie ocenię?
-Mangi i Anime
-Blogów o gwiazdeczkach Disney'a
-Blogi erotyczne i brutalne
-Poezji
-One-shotów i romansów

O resztę kategorii, których nie wymieniłam zawsze można zapytać.

Jak oceniam?
Myślę że sprawiedliwie, nie mieszam kogoś z błotem, bo nie takie jest moje zadanie, moim zadaniem jest pomagać a nie zniechęcać. Dokładnie przeczytam tekst i zapoznam się z każdym możliwym drugim dnem. Moim zadaniem jest pomagać i wytykać błędy, jeżeli moja ocena cię urazi, nie zgodzisz się z nią, to napisz i powiedz mi  o tym, zamiast robić nie potrzebną kłótnię, wszystko da się wyjaśnić i wytłumaczyć. Zwracam szczególną uwagę na kreowanie postaci, czy są idealni i bez skazy? A może monotonni i nudni? Albo wredni i złośliwi? Wykreowanie dobrej postaci jest trudnym i pracochłonnym zadaniem, dlatego też zwracam na to szczególną uwagę. Ważne są dla mnie opisy, dialogi, klimat i tym podobne rzeczy. Wielu pewnie z was zada pytanie 'A co z kanonem?' no cóż kanon lubię ale toleruję też opowiadania bez kanonu.

Kontakt: marna4791@gmail.com i sylwunia_ja@wp.pl <- Tego prawie wcale nie używam ale zawsze można pisać.



Proszę żebyście przenosili swoje blogi gdyż chcemy zacząć już remont Raju, a nasze oceny będą do tego pierwszym krokiem.

Pozdrawiam was serdecznie,
Lilian

15 komentarzy:

  1. Aż dwie ocenialnie? Nie przerasta Cię to? Również jest parę błędów w opisie, eh. Napiszę jutro, dziś padam ze zmęczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro, ehm.. chodziło mi o dziś ;] Ale w późniejszych godzinach, heh.

      Usuń
    2. Ja również padam i nie, nie przerasta mnie to. Jeżeli wypisałabyś mi te błędy na mailu byłabym wdzięczna bo sama ich pewnie nie zauważam, tak to niestety jest.

      Naprawdę dziękuję, że chce Ci się te wszystkie błędy wytknąć :)

      Usuń
    3. Tak to jest, jak Lenka nie ma, co robić ;D Zaraz napiszę na tego pierwszego ;>

      PS. Mogłybyście wyłączyć ten kod? Na komputerze wszystko pięknie, ale jak się komentuje z telefonu, to ucina całkiem ten napis i nie idzie dodać komentarza.

      Usuń
    4. Oczywiście że się tym zajmiemy :)

      Dziękuję bardzo, wczoraj poprawiłam kilka błędów które sama znalazłam, ale no cóż, autor tekstu nigdy nie jest w stanie wyeliminować wszystkich błędów.

      Usuń
    5. Wysłałam Ci je dziś na maila ;)

      Usuń
  2. Witam serdecznie w RO!
    Ja również wyłapałam kilka błędów, ale Lena_S powinna Ci wszystkie wypisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również witam! :)

      Och... no tak, sprawdzałam kilka razy ale nie jestem w stanie wyłapać wszystkich.

      Usuń
  3. Hey. Ja mam pytanie do Ciebie, Fragolu.
    Chodzi o ocenę. Prosiłaś, żebym zaprzestała notek, aż opublikujesz ocenę, jednak już długo nie dodaję notki, a oceny nie ma, dlatego mogłabym zapytać, kiedy ewentualnie przewidujesz dodanie oceny, o ile w ogóle ją dodasz?

    [klejnot-jeziora]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam do MarTHy z pytaniem, czy bym jednak mogła ocenić blogi w mojej kolejce. Myślę bowiem o całkowitym zrezygnowaniu z oceniania, a powiedziałam autorom, iż blogi ocenię - czy to na RO, czy gdzieś indziej. Dlatego chciałabym jeszcze tutaj dodać oceny, ale to wszystko zależy od MarTHy, na razie czekam na jej odpowiedź.

      Możesz oczywiście już dodawać posty, tylko wówczas nie brane byłyby one pod uwagę - nie chciałabym zmieniać już któryś raz oceny.

      Usuń
    2. Rozumiem i dziękuję za odpowiedź :3

      Usuń
    3. Nie ma sprawy. Jak mi odpowie, to Cię poinformuję ;]

      Usuń
  4. Proszono mnie na Legendzie Sennarille o zdeklarowanie się... no to się deklaruję, tylko z innego konta, a leń jestem straszny i nie chce mi się przelogować.
    Otóż nadal jestem oceną zainteresowana ^^

    Nearyh vel Nerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dziękuję ślicznie za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  5. http://smak-duszy.blogspot.com. Oceną nadal zainteresowana jestem jak najbardziej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń