piątek, 8 marca 2013

Remont!


Ocenialnia oficjalnie będzie zawieszona, ale planujemy zrobić na niej generalny remont. Nie będzie on dotyczył tylko zakładek, szablonu, ale również „remontu” w nas samych, a zwłaszcza w naszych ocenach. Zbieram już nową ekipę, potrzebuję jeszcze dwóch osób. Także: wszystkich zainteresowanych proszę bez wahania o wysyłanie zgłoszeń. Z Beth musimy się ostatecznie pożegnać. Bardzo mi przykro. Raj będzie zawieszony i nie będzie można zgłaszać blogów do ocen, ale zamierzamy ocenić wszystkie te, które tkwią w kolejce. Dlatego stażystka wkracza i proszę wszystkich czekających o przenoszenie się do jej (i mojej)  kolejki Mój numer gg jest podany w Aktualnościach, bardzo proszę, aby tam wysyłać wszystkie propozycje zmian.

Do zobaczenia za dwa-trzy miesiące w nowym Raju Ocen!

15 komentarzy:

  1. Nie żebym coś sugerowała, ale "złodziej myśli" Dafne istnieje. Chyba że komputer robi mnie wybitnie w konia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po com MarTHa napisała kropkę, zapewne stąd zniknięcie bloga.

      Usuń
    2. Naprawdę? To chyba niemożliwe, ponieważ kopiowałam to, co Autorka dodała w zgłoszeniu i dokładnie ten link dodawałam do kolejki. O.o

      Usuń
    3. W tytule notki jest tam kropka. Najwyraźniej autorka kończyła zdanie i ją tam umieściła, a Ty skopiowałaś jak leci.

      Usuń
    4. http://zlodziej-mysli.blogspot.com/
      - blog istnieje. MarTHo, po co dyskutować, zamiast sprawdzić?

      Usuń
    5. Faktycznie. Cóż, w takim razie cofam odmowę (ups, tylko usunęłam zgłoszenie "-.-). Głupia ja. >.<

      Usuń
  2. Nie wierzę w to co widzę... No, ale cieszę się MarTHo, że wszystko sobie przemyślałaś i bierzesz się bza ostrą robotę. Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że wszystko się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że nam się uda. To będzie bardzo aktywny czas dla nas. ;)

      Usuń
  3. Cieszę się, że chociaż w małym stopniu zrobiłaś tak, jak mówiłam. Powodzenia, dziewczyny! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małym stopniu...? Dzięki :)

      Usuń
    2. Oj no, w zasadzie to nie wiem w jakim ;D Ale coś tam jednak wspomniałam, co nie? ;D

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie RO na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MarTHo mogę zacząć pisać do różnych szabloniarni z prośbami o zrobienie szablonu dla Raju, wystarczy jedynie abyśmy wybrały wspólnie kolory i całą resztę potrzebnych dodatków a ludzie zrobią nam szablon, co Ty na to? Myślę że jak zmienimy całkowicie swoje oceny to i szablon będzie kolejnym dobrym krokiem, musimy też wspólnie ustalić jak robimy zakładki, ponieważ ty nie zawsze wszystko możesz wypisać a razem jak to zrobimy, to na pewno nic nam nie umknie, przepraszam za taki chaotyczny komentarz ale piszę go dość późno.

    OdpowiedzUsuń