czwartek, 7 marca 2013

Witam!

Mój nick to Screamq i od dnia dzisiejszego jestem nową stażystką Raju Ocen. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długa - i co najważniejsze - owocna. Nie lubię rozpisywać się na swój temat; wszystkie informacje o mnie zostały umieszczone na podstronie, do której link podałam z dołu notki. Przejdźmy więc do konkretów!

Co oceniam?
○ FF potterowskie (prócz romansów z nauczycielami, np. Snape'em)
○ fantastykę
○ opowiadania o One Direction lub Justinie Bieberze
○ historie o wampirach (tylko nie męczcie mnie Zmierzchem!)
○ opowiadania przygodowe

Uwaga! Wątki miłosne ocenię, jeśli tylko opowiadanie należy do powyższej kategorii!

Czego nie ocenię?
○ one-shotów
○ pamiętników i/lub dzienników
○ Mangi i Anime
○ blogów grupowych
○ poezji
○ romansów

Jak oceniam?
Myślę, że sprawiedliwie. Piszę krótko i na temat, bo rozpisywanie się na sześć stron w Wordzie jest według mnie rzeczą zbedną. Jeśli ci coś nie odpowiada, to kliknij od razu na ten czerwony krzyżyk w górnym prawym rogu. Pamiętajcie, że też jestem człowiekiem i mam także własne zajęcia. Napisanie oceny może mi czasem zająć więcej czasu niż tydzień. Zwracam ogromną uwagę na fabułę, więc nie przychodźcie do mnie z nudną historią. To nie dla mnie. Szablon także jest ważną rzeczą, bo jednak to on daje nam pierwsze wrażenie o opowiadaniu. Nie jestem jednak grafikiem, więc nie będę wymądrzała się na temat czegoś, o czym nie mam zielonego pojęcia. Opisy bohaterów, miejsc, cały klimat, który będzie nam towarzyszył podczas czytania - na to także zwracam szczególną uwagę!


Kontakt:
GG: 46114129

 

13 komentarzy:

  1. Literówka się wkradła, ja piszę, on pisze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus "co nie ocenię" raczej nie jest poprawnym sformułowaniem.

      Usuń
    2. Och, przepraszam. Już poprawiam :)

      Usuń
  2. Kolejna stażystka, hm, ciekawe na jak długo.
    Wyczekuję pierwszej oceny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie martwić ;). Mam zamiar spędzić tu trochę czasu :)

      Usuń
  3. A mnie ciekawi, dlaczego wybrałaś właśnie Raj Ocen, Screamq?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest prosta: Chciałabym pomóc dziewczynom z RO 'naprawić' ocenialnię :). Ostatnio nie ma wobec niej zbyt pochlebnych komentarzy - czas to zmienić!

      Usuń
    2. Idea szlachetna, aczkolwiek Fragola wyszła z tego samego założenia i trochę się zawiodła...
      Najwyraźniej ludzie najwięcej wynoszą dopiero z nauki na własnych błędach.

      Usuń
    3. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Mam jednak ogromną nadzieję, że przejdę pomyślnie staż. Właśnie zabrałam się za moją pierwszą ocenę - jak na razie idzie mi dobrze :)

      Usuń
    4. Z drugiej strony, po co ratować marną ocenialnie, gdy bardzo dobre i dobre mają problem z oceniającymi? :)

      Usuń
    5. Tak, dokładnie, była taka jedna Fragola, co też miała podobne plany, a wyszło zupełnie inaczej niżeli sobie zaplanowała ;) No cóż, mam nadzieję, że pobędziesz nieco dłużej niż ja i nie zrezygnujesz tak prędko – mnie z czasem zabrakło jakiejś motywacji, po prostu się poddałam. Obyś ty coś tu zmieniła, na lepsze oczywiście. Życzę wytrwałości, no i powodzenia. Radziłabym jednak, byś nie pisała tak, jak wspomniałaś – krótka ocena zwykle niewiele wnosi, no chyba, że potrafisz ująć wszystko w mało obszernym tekście, acz to niestety nie jest takie proste i niewielu się to udaje, przekonamy się zresztą niebawem. Czekam z niecierpliwością na pierwszą ocenę. Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Dziękuję za te kilka słów :). Obiecuję, że postaram się napisać naprawdę dobrą ocenę :)

      Usuń