czwartek, 28 lutego 2013

Podsumowanie lutego


 
Witajcie jeszcze w lutym!
Tak, wiem, nie odzywałam się przez cały miesiąc, za co wszystkich bardzo, bardzo przepraszam. Ocenę Sandry mam już prawie skończoną, także w niedzielę ją wstawię. Przepraszam, że każę czekać aż tyle wszystkim osobom, które się do mnie zgłosiły. W marcu postaram się wypaść lepiej, bo na razie jest fatalnie. W tym miesiącu dołączyła do nas Fragola, a Beth została oceniającą. Beth, co się z Tobą dzieje?
 W tym miesiącu zgłosiło się do nas 14 blogów.
Podsumowanie liczbowe:
MarTHa:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 1
Beth:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0
Fragola(s):
oceny: 2
odmowy: 0
inne:  1
Razem ocen wystawiłyśmy 2.
Beth, nie będę ukrywać, że jestem zawiedziona Twoim zachowaniem. Mogłaś poprosić o urlop, odezwać się, a Ty nie dajesz znaku życia. Nie wiem, co się dzieje, ale proszę o jakikolwiek kontakt z Twojej strony. Jeżeli nadal będzie brak odzewu, będziemy musiały się pożegnać. Uwierz mi, bardzo tego nie chcę. W sondzie na najlepszą oceniającą miesiąca wygrała Beth. Nie wiem czy gratulować, ponieważ nie wstawiłaś ani jednej oceny.  Prosimy o głosowanie w nowej sondzie na najlepszą oceniającą miesiąca. Przypominam o otwartej rekrutacji! Serdecznie zapraszamy do zgłoszeń!
        Proszę, abyście nie wstawiały dzisiaj żadnych ocen.  
****
Jak Wam się podoba nowy szablon? Głosujcie w sondzie!

10 komentarzy:

  1. Z tego co widze to MartHo nie powinnaś obwiniać Beth, sama nie jesteś lepsza. Nie wystawiłaś żadnej oceny, nie dałaś żadnej odmowy, więc jak juz ktoś miałby mieć do niej pretensje to Fragola, która chyba jako jedyna interesuje się tą ocenialnią. Zgłosiłam swój blog, ale nawet odmowy nie wystawiłyście... A co do sondy... to chyba oczywiste, że powinna wygrać Fragola skoro tylko ona ma jakiekolwiek oceny.
    Pozdrawiam i radzę wam się pozbierać, bo naprawdę jak założyłyście ocenialnie to powinnyście się stosować do reulaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale chodziło mi o to, że Beth się nie odzywa, nie ma z nią kontaktu. Ja odpowiadam na maile, aktualizuję kolejkę, daję znaki życia. Poza tym napisałam, że wypadłam fatalnie, ale z tego powodu mam odejść z ocenialni? Dlatego że w jednym miesiącu nie wyrobiłam się z ocenami, bo, o dziwo, też mam życie prywatne i po prostu czasem nie daję rady...?

      Usuń
    2. Nie no ja oczywiście rozumiem. Jeśli się nie odzywa to faktycznie coś nie tak, ale jakoś to troszeczkę inaczej odebrałam. Przepraszam jeśli was uraziłam. :D

      Usuń
    3. Widocznie źle to sformuowałam. Nie, nie uraziłaś nas. ; )

      Usuń
  2. No właśnie, co się dzieje z Beth? Ja nie mam z nią za bardzo kontaktu, ale widzę, że nic nie wystawiła itd. - czy nadal nie ma z jej strony odezwu, MarTHo?

    Też się trochę rozleniwiłam, ostatnia ocena została dodana 16 lutego, a już marzec. Ale wzięłam się za siebie. Ocena Uszati jest już gotowa, naniosę tylko małe poprawki i dodam prawdopodobnie w czwartek, chyba że uda mi się dostać do komputera wcześniej, aczkolwiek ostatnio nie mam takiej możliwości. Zaczęłam pisać też następną ocenę, by autorzy nie musieli tyle czekać.

    Co do rekrutacji - wielka szkoda, że nikt do nas nie dołączył jeszcze! Może by tak zrobić jakąś reklamę? Albo dodać do współpracy nowe blogi?

    Wybacz mi również, że nie zajęłam się tymi poprawami poprzednich ocen, czcionek itd. - coś mi wypadło, ale zrobię to, nie ma problemu.

    Pocztę mam chwilowo niedostępną, a gg nie zapłacone xd - także nie mam jak się z Tobą skontaktować :( A chciałam się dowiedzieć, czy coś w końcu będzie z tymi kryteriami. Wysyłałam Ci chyba raz moją propozycję, ale nie wiem, czy doszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i MarTHo, piszmy wszystkie Georgią Normalną, ok? Bo jak tak każda weźmie, jaką chce czcionkę, to nieestetycznie potem to wszystko wygląda.

      Zaczęłam znowu poprawiać. Ale nie wiem czemu, lecz przy niektórych postach nie mogę zmienić czcionki i jest pół tekstu pisane Georgią, a pół nie wiadomo czym.

      Usuń
    2. Niestety, Beth się nie odzywa, naprawdę nie wiem, co robić. Nie obwiniaj się, i tak bardzo często dodajesz oceny. ;) Właśnie zastanawiam się, co robić, jeżeli chodzi o rekrutację. Myślałam, że najlepszym wyjściem będzie spam. Jeżeli chcesz możesz mi pomóc. Wkleję Ci tutaj tekst, który jest spamem ocenialni. Jeżeli znajdziesz czas, oczywiście. ;)Odpowiedziałam Ci na mailu, co do tych kryterii. Proponowałam, żeby podzielić podpunkt Treść na podpunkty, za które przyznawane będzie po 5 punktów, a na końcu posdumujemy to w 2o (jak teraz). :)Okey, będę wstawiać teraz wszystko w Georgii.
      Cóż, naprawdę nie wiem, co Ci poradzić. Może to co się nie chciało zmienić, skopiować samo do worda, zmienić czcionkę i później dołączyć do tamtego? >.< Naprawdę nie wiem....
      :)

      Usuń
    3. Oto tekst do spamu: ;)
      [SPAM]
      Anioły od wieków stoją przy nas i obserwują. Patrzą na to co dobre, ale i na to co złe. Są skłonne otworzyć bramy Raju przed każdym, kto się do nich zgłosi i zgodnie ze swą mądrością udzielają różnych łask. Najlepszym, absolutnie utalentowanym i obdarzonym godną podziwu lekkością pióra, wręczają złote lub platynowe szarfy, by jaśnieli przykładem. Innym, nieobdarzonym przez los tak wspaniałym talentem, dają liczne rady i zwykłe, czarne szarfy. Są one znakiem, że ktoś coś próbuje, czegoś chce się nauczyć, ale daleka droga jeszcze przed nim. Na razie nie jest w stanie jaśnieć niczym gwiazda nad anielskim orszakiem, ale w przyszłości... Kto wie?
      Chcesz się przekonać, na którą szarfę zasłużyłeś? Czy powinieneś jaśnieć nad innymi, czy może z zazdrością spoglądać na tych, którzy u góry tworzą swe arcydzieła w blasku platyny? Zgłoś się! Chętnie przyjmiemy Cię w bramach Raju:
      http://raj-ocen.blogspot.com

      Anieli chętnie przyjmą w swe szeregi braci i siostry (rekrutacja otwarta).

      Usuń
  3. MarTHo!
    Zgłosiłam się do Twojej kolejki 21.02 a już jest 02.03
    Rozumiem, że masz życie prywatne, ale ja czekam ponad tydzień, a mnie nawet w kolejce nie ma...
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za to zaniedbanie. Już dodałam do kolejki. :)

      Usuń