czwartek, 31 stycznia 2013

Podsumowanie miesiąca styczeń i stażu Beth

Miesiąc wypadł nienajgorzej, biorąc pod uwagę to, że jesteśmy dwie (ja i Beth). Mam nadzieję, iż niedługo ktoś do nas dołączy. Rozstałyśmy się z MissBloody. W tym miesiącu zgłosiło się do nas 6 blogów.
Podsumowanie liczbowe:
MarTHa:
oceny: 1
odmowy: 2
inne: 1

Beth(s):
oceny: 2
odmowy: 0
inne: 1
Razem wystawiłyśmy 3 oceny. 
Beth zgarnęła więcej głosów w sondzie niż ja, dlatego uważam, że zasłużyła na tytuł najlepszej oceniającej miesiąca. Oceniającej? Tak, chciałam oficjalnie ogłosić, iż Beth pomyślnie przechodzi staż. Liczę na dalszą owocną współpracę i gratuluję! 
Serdecznie zapraszamy do zgłoszeń i przypominamy o otawrtej rekrutacji!
****

To chyba najkrótsze podsumowanie na Ro, ale jakoś nie ma o czym pisać. Nie życzę udanych ferii, żeby nie dobijać tych, którzy ich nie mają.

Beth, proszę, abyś dzisiaj już nie wstawiała żadnych ocen i odmów. 

28 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję Beth pomyślnego stażu. Mam szczerą nadzieję, że wkrótce RO znów będzie na listach czołowych ocenialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie "znów"? Rajek nigdy nie był "czołową ocenialnią", aczkolwiek rajkowe oceny często powodowały czołowe zderzenia z biurkiem.

      Ale tak w ogóle, to ja się bardzo cieszę, że żyjecie i oceniacie (Wy, Rajek), rozdajecie promyki dobrego humoru na ciężkie czasy bez lolcontentu. DZIĘ-KU-JE-MY!

      My, Sileana.

      Usuń
    2. A kiedy był, przepraszam?

      Usuń
  2. Zmieńcie szablon, bo jak na te nasze częste odwiedziny tutaj, to zakładam, że nie tylko mnie się znudził.

    OdpowiedzUsuń
  3. emilyanne, dobry pomysł. Masz jakąś poleconą szabloniarnię?
    Ree, dziękujemy. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam jedną, bardzo fajną - http://graphic-town.blogspot.com/. Wydaje mi się, że jeszcze funkcjonuje, ale jak zamówicie, to lepiej dajcie znać szabloniarze przez jakiś kontakt czy coś, jeśli znajdziecie ;)

      Usuń
    2. Okey, dzięki. Aktualnie wszystkie szabloniarki na Log mają zablokowane kolejki, więc chyba wybierzemy tę szabloniarnię. :-)

      Usuń
    3. Wpadł mi w oko taki obrazek: http://3.bp.blogspot.com/-LdfJ6UFwJ_4/TpeGGEz8eQI/AAAAAAAAAYE/F1uEScPBpLQ/s1600/angel+clock.JPG ;) Gdyby graficzka zrobiła coś z nim, mogłoby wyglądać ciekawie.

      Usuń
    4. Rzeczywiście ładny, zasugeruję przy zgłoszeniu. Bardzo dziękuję. :: )

      Usuń
    5. Jak już się uporasz z moją oceną, to może ja coś pomyślę nad szablonem dla was bez kolejki =) Chyba nawet mam koncepcję. Ale żeby nie było zaraz skarg, że nierzetelnie oceniony blog, bo znajoma, bo szablon zrobiła, czy coś tego typu (a zauważyłam, że czepialskich to tu nie brakuje) więc zaczekam. =)

      Usuń
    6. O, jak miło. Twoja ocena powinna pojawić się do piątku. Co prawda zapoznałam się już z wszystkimi odcinkami, ale teraz będę czytać je drugi raz i pisać ocenę. Okey, jeżeli chcesz to możesz już zacząć nieoficjalnie pracować nad szablonem, oczywiście. :-)

      Usuń
    7. Właściwie, jeśli jeszcze nie zaczęłaś pisać, to możesz sobie darować, bo opowiadanie jednak będę zmuszona zawiesić z przyczyn osobistych. Także... chyba nie ma sensu, żebyś niepotrzebnie zawracała sobie głowę, skoro on i tak sobie powisi w takim stanie w jakim jest. Chyba, że masz kilka słów do skomentowania, to po prostu możesz o tak wrzucić, niekoniecznie zgodnie z punktacją, to będę się poprawiać przy kolejnym opowiadaniu.

      A! Zajrzyj na pocztę =)

      Usuń
    8. Co do szablonu: odpisałam Ci na poczcie. A co do oceny:
      wielka szkoda! Mam nadzieję, że zawieszasz na chwilę. A co Ty na to, żebyś zgłosiła bloga do ponownej oceny, kiedy już go odwiesisz. Wtedy ma bieżąco mogłabym poradzić. Albo wtedy, kiedy będziesz planowała odwieszenie? Hym? ; )

      Usuń
    9. Chwilowo przerzuciłam się na dramione, mam w planie też coś niezależnego i zaczęłam skrobać (baaaardzo powoli) książkę, ffth... zawsze kochałam aurę, która wokół niego była, a teraz ona mocno przygasła. Być może dlatego zdecydowałam się na zawieszenie tego, mimo, że prościej byłoby po prostu nie pchać się w inną tematykę. Ale pewnie do niego wrócę, nie pierwszy, nie ostatni raz =)

      Usuń
    10. A @ od Ciebie chyba zaginął gdzieś po drodze, bo go nie mam =)

      Usuń
    11. Już wysłałam drugi raz. To jednak chcesz tą ocenkę czy może później? ; )

      Usuń
    12. Jeśli masz ochotę, możesz napisać, z tym że uprzedzam, że chwilowo opowiadanie to przejdzie w niebyt, więc większych czy mniejszych poprawek wprowadzać nie będę i tak. =)

      Usuń
    13. Jeżeli dobrze rozumuję, to mogę napisać ocenę, ale i tak nie zastosujesz się do porad..? Czy zastosujesz je w późniejszym czasie? Bo już się pogubiłam. xd
      Już odpisuje. :-)

      Usuń
    14. W przypadku tego bloga, mogę nie mieć okazji - albo w najbliższym czasie, albo wcale. Jeśli jednak będą dotyczyć błędów, które mogę popełniać ogólnie, to na pewno się przyda przy reszcie =)

      Usuń
  4. Jaki piękny szablon, musicie go użyć, idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie, to ja widzę, że Wy się ciągle niczego nie nauczyłyście. Miesiąc styczeń to pleonazm. To BŁĄD. Możecie napisać "podsumowanie miesiąca", "podsumowanie stycznia", ale to, co tworzycie jest już żałosne.

    Nawiasem, może nie pamiętacie, bo skrzętnie usnęłyście, ale już raz Was o to samo upomniałam.

    Plus, Deneve, szablon jest doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam szabloniarnie land-of-grafic.blogspot.com
    i szabloniarke Larrien. Jest na prawde swietna, robi genialne szablony.
    P.S.Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow ale klawiatura mi nie dziala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za szansę i za głosy. Mam nadzieję, że dalsza współpraca będzie owocna i uda się odbudować RO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapracowałaś sobie na to. Ja również mam taką nadzieję. ; )

      Usuń
  8. Dzień dobry,
    Chciałam poinformować, że na Katalogu Ocenialni zaszły drobne zmiany dotyczące ocenialni umieszczonych w spisie. Od tego miesiąca wszystkie działające ocenialnie proszone są o potwierdzenie swojej działalności pod podsumowaniem każdego kolejnego miesiąca. Informacja taka powinna zawierać adres ocenialni a także nick oceniającego, który potwierdza dalszą działalność ocenialni oraz informacja ta musi być umieszczana pod każdym kolejnym podsumowaniem miesiąca począwszy od podsumowania lutego 2013 roku.
    Ważne: O dalszej działalności ocenialni nie musi informować właściciel. Może to zrobić jego zastępca lub dowolny oceniający danej ocenialni. Prosimy aby dokonywały tego osoby zalogowane. Ważne jest to, żeby taka informacja pojawiła się pod podsumowaniem miesiąca w ciągu PIERWSZEGO TYGODNIA DANEGO MIESIĄCA.
    Przykład: Informuję, że ocenialnia Krytyczne-Oceniające istnieje i działa. Plotkara – właścicielka.
    Ta zmiana wynika głównie z tego, że w ostatnim czasie na wielu ocenialniach panuje tzw. zastój, oceny pojawiają się rzadziej lub przez miesiąc nie pojawia się zupełnie nic, nawet odmowa. Chcemy wiedzieć, że współpracujemy z działającymi ocenialniami, których oceniający zaglądają na Katalog i w jakimś stopniu dbają o współpracę. Załoga Katalogu zajmuje się różnego rodzaju ogłoszeniami, artykułami, preferencjami ocenialni i innymi rzeczami, dlatego uprzejmie prosimy oceniających i właścicieli ocenialni o tą drobną pomoc z Waszej strony. Informujcie nas, czy nadal działacie, jak wygląda sytuacja u Was, itp. To krótka informacja, którą może zamieścić dosłownie w ciągu kilku sekund bardzo ułatwi nam współpracę i wykluczy ewentualne wyrzuceniem ze spisu lub dociekanie, czy ocenialnia działa, czy może to chwilowy zastój który zostanie wkrótce zażegnany.

    Dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę. Zachęcamy do zaglądania na Katalog Ocenialni w celu komentowania artykułów, sugerowania zmian, podsuwania pomysłów na artykuł oraz bliższego poznania ocenosfery.
    Życzę miłego weekendu i bardzo proszę, żeby właściciel ocenialni lub jego zastępca dał nam znać na Katalogu Ocenialni, że przyjął do wiadomości powyższy komentarz i że będzie stosował się do naszej malutkiej prośby.

    OdpowiedzUsuń