środa, 2 stycznia 2013

Podsumowanie miesiąca grudzień

Cóż, niestety muszę zacząć od tego, że ten miesiąc nie był dobry dla RO (nie chodzi mi o ilość ocen). Zapanowało wiele przykrych sytuacji. Zaczęło się podczas Świąt, weszłam po dwóch dniach na ocenialnię i nie było mi do śmiechu. Najgorsze jednak jest to, że wiele osób nadal jest krytycznie nastawionych. Nie, nie mówię, że to nierozsądna krytyka. Nie jesteśmy nawet bardzo dobrą ocenialnią. Zdaję sobie z tego sprawę, ale nie chodziło mi o to, żeby nasze oceny były profesjonalne, tylko pomocne. Niestety, widocznie tak się nie stało. Przykro mi również dlatego, że wiele osób zarzuca nam brak rozwoju. Nie jest to prawdą. Od dzisiaj proszę wszystkich, którzy chcą nas krytykować, do pisania swoich komentarzy w zakładce Wątpiący (w końcu do tego służy). W związku z tymi przykrymi sytuacjami odeszły od nas dwie oceniające: Lien i MissJulaaa. Bardzo przykro mi z tego powodu, że musiały się z nami rozstać. Aktualnie zostałyśmy z MissBloody dwie (ze starej załogi). Na szczęście mamy pełno zgłoszeń i stażystek.  W tym miesiącu zgłosiło się do nas 15 blogów.
Podsumowanie liczbowe:
MarTHa:
oceny: 2
odmowy: 1
inne: 1
MissBloody:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0
Beth(s):
oceny: 1
odmowy: 0
inne:  1
Razem ocen wystawiłyśmy 3.
Nie ustaliłyśmy, która jest najlepszą oceniającą miesiąca. Myślę, że pod względem aktywności należą się brawa dla tej części załogi, która już odeszła. Lien i MissJulaaa były dobrymi oceniającymi i wspaniałymi dziewczynami. W sondzie ja zgarnęłam najwięcej głosów (zaraz pewnie posypią się komentarze, że to pomyłka. Mam nadzieję, że wszystko jest jednak jasne.) Prosimy o głosowanie w nowej sondzie na najlepszą ocenialnię miesiąca. Link zamieściłam standardowo w Menu. Przypominam o otwartej rekrutacji.
       Proszę, abyście nie wstawiały dzisiaj żadnych ocen.  

31 komentarzy:

  1. Nie był to dobry miesiąc, ale na pewno będzie lepiej. Wróciłam już z urlopu, więc niedługo pojawi się ocena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Please do not feed the troll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz na myśli oceniających? Bo jeśli nie, to nie wiem, o kogo chodzi :<.

      Usuń
  3. Nie będę się powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Please do not feed the troll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i Beth - nie zwracaj się po angielsku do świń, zajączków z okładki "Playboy'a" i dziewczyn hipisów, bo biedaczyska nic nie zrozumieją :)

      Usuń
  5. Czy ktoś mógłby wyjaśnić mi to paradoksalne zjawisko jakim są kolejne stażystki na RO, podczas gdy na Krytycznych nie mamy ani jednego zgłoszeni? Nie ukrywam, że jest to dla mnie wielką zagadką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie zazwyczaj nie chcą się zadawać z plotkarami.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dlaczego to, co robisz jest sprzeczne z tym, co mówisz? To sprawia, że czuję się zdezorientowany :<.

      Usuń
  7. Proszę najpierw sprawdzić, co owy skrót oznacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie, proszę się zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, okej. Wyjaśnijmy sobie coś.
    Po 1. - proszę mi tu MarTHy nie obrażać. Jest bardzo dobrą oceniającą i niezwykle miłą dziewczyną. Nie należy jej się takie traktowanie.
    Po 2. - nikt tu chyba nie raczył wspomnieć o Rozpruwaczce (jeśli ktoś wspomniał, to sorry, ale nie przeglądałam wszystkich komentarzy - zbyt wiele dziwaków :D). Ta dziewczyna miała talent, ale musiała odejść. Po części z waszej strony.
    Po 3. - Jeszcze raz o Rozpruwaczce. Nie rozumiem jednej, jedynej, maciupeńkiej rzeczy. Ją powitaliście chłodno, jak tygrysa na Antarktydzie. Jej pierwsza ocena była zniweczona przez was (wy potwory złe!). Więc sory.
    Po 4. - Beth jest bardzo dobrą oceniającą, i wierzę, że rozwinie swoje anielskie skrzydła przy pomocy innych.

    To tyle. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do punktu 3. - nie dokończyłam :D. Ekhem.. "(...) waszej strony. Natomiast Beth została powitana jakby z chlebem i solą! O co chodzi? (...)

      Dziękuję, i jeszcze raz pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Hm. Chione, nikt przecież MarThy nie obraża. Napisanie, że raj jest kiepską ocenialnią jest równie obraźliwe, jak np. powiedzenie mi, że nie umiem rysować. I w jednym, i w drugim przypadku to widać na pierwszy rzut oka i nie ma co się rzucać. Tak samo w kwestii śpiączki, trolli i przyjmowanych stażystek.

      Po drugie - nie, Rozpruwaczka nie miała talentu, a jeśli miała, to schowała go bardzo głęboko. Jej ocena była po prostu tragiczna. Nie przyłożyła się do niej nawet na tyle, aby sprawdzić, jakich kryterii ma użyć. My zniweczyliśmy jej ocenę? Niby jak?

      Po drugie - jak to Beth została powitana "chlebem i solą"? Owszem, pod jej oceną nie było dyskusji, dlatego że jest po prostu lepsza od oceny Rozpruwaczki. Co nie znaczy, że jest dobra. Jeśli oceniająca w ocenie opowiadania długiego zaledwie na dwadzieścia stron poprawia dwa nieistniejące błędy i dodaje dwa błędy rzeczowe, to przepraszam, ale ta ocena dobra nie jest.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Ale z was pesymiści ;p. Co do obrażania ocenialni i MarTHy, to jest to czyste mieszanie z błotem. Może choć raz, pomyślelibyście, co czują inni, a nie krytykujecie ich na każdym kroku! MarTHa i Rozpruwaczka kochają pisać (co do Rozpruwaczki, to znam ją od dłuższego czasu - razem prowadziłyśmy bloga - i wiem, że pisanie to jej żywioł.). A raj jest świetny, i sama wkrótce się tu zgłoszę. I jeszcze raz mówię:
    PRZESTAŃCIE MYŚLEĆ TYLKO O SOBIE, I ZAINTERESUJCIE SIĘ SOBĄ, WY BEZDUSZNE KREATURY! SAMI NIE UMIECIE NAPISAĆ LEPSZYCH OCEN!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jest to ich żywioł. Niestety objawia się niszczycielską pożogą, brakiem składu, sensu i logiki. Tak. TO jest obrażanie. Bo najwyraźniej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, Żabko. Ani Deneve, ani Irena nie obrażały. A ja owszem.

      Usuń
    2. Skoro nie umiem pisać lepszych ocen, to pewnie musiałaś już widzieć moje ocenki na Dolinie Krytyki :( Wydało się, że jestem lamą! :D
      Cóż ja teraz pocznę!

      (tak, uważam, że mimo wszystko piszę lepsze oceny niż te, które pojawiają się tutaj - co z kolei daje mi prawo do krytyki, chociaż i tak nigdy nie będą tak dobre, jak bym chciała :])

      Usuń
    3. Mamy przestać myśleć o sobie i jednocześnie się sobą zainteresować? Troszkę schizofrenicznie.

      I zastanawiam się, skąd wiesz, że nie umiemy pisać lepszych ocen. Czytałaś jakieś?

      Co do tego, że Rozpruwaczka i MarTha kochają pisać - ja kocham rysować, ale dużo jeszcze czasu upłynie, zanim moje dzieła staną się estetyczne. Z tym, że ja się staram, a u MarThy i Rozpruwaczki starań nie zaobserwowałam.

      Usuń
    4. PRZESTAŃCIE MYŚLEĆ TYLKO O SOBIE, I ZAINTERESUJCIE SIĘ SOBĄ

      Jebłam. To mamy myśleć, czy nie myśleć o sobie, bo już nie wiem? Lepszą ocenę potrafiłby napisać średnio rozgarnięty przedszkolak.

      Tak przy okazji. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale istnieje takie słowo i pojęcie jak "hippiska", a zapewniam Cię, ze niczego obraźliwego w nim nie uświadczysz, więc lepiej popracuj jeszcze nad obelgami.

      Usuń
    5. Naprawdę uważacie, że nas nie obrażacie? Mogę przytoczyć cytat: ,,Lepszą ocenę potrafiłby napisać średnio rozwinęty przedszkolak.'' A co do mojego komentarza o nicku Chrumke: tak uważam, jak napisałam. W możecie krytykować, spamować, komentować, a ja nie mogę mieć swojego zdania o jej nicku?

      Usuń
    6. Kotek, to nie jest obraza, to jest tylko stwierdzenie faktu.

      Usuń
    7. Naprawdę uważasz krytykę i komentowanie za równorzędne z jechaniem po kimś personalnie?
      Pominę już litościwie fakt, że kulturę należałoby zachowywać w każdej sytuacji.

      Usuń
  12. Właśnie weszłam na Raj Ocen, bo i tak zawsze będzie moją ulubioną ocenialnią, a pierwsze co ujrzałam na komentarz Chione :D
    Chione, skarbie, uspokój się ;D. I odejście od Raju było tylko i wyłącznie moją decyzją, komentujący ludzie nie mieli z tym nic wspólnego (no, może ten 0,001% :D).
    Nie krzycz na Deneve i innich, bo nic Ci nie zrobili :)

    P.S. MarTHo - czemu przy publikowaniu komentarza trzeba wpisywać ten durny kod?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A temu, żeby trochę pomęczyć trolli. Może jednak nam odpuszczą. ;)

      Usuń
  13. Nie chce mi się z wami gadać. Jak macie takie rzeczy pisać, to lepiej się udławcie samymi sobą.

    ROZPRUWACZKA! PYSIU TY MÓJ! Oczywiście, mądrala się znalazła -.-'
    I nie krzyczę na nikogo, okej? Tylko wyrażam swoje zdanie przy pomocy Caps Lock'a i wykrzykników :D. I masz mi odpisać na GG !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest coś takiego jak poczta, wiesz Chione? Na niej też można PISAĆ. GG mi się zawiesza. I serio, nie mów tak do innych. Oni też mają uczucia :). Nie zaśmiecajmy już Raju i pogadajmy jak cywilizowani ludzie XXI wieku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę wiedzieć, dlaczego skasowałyście mój komentarz, w którym napisałam, że "miesiąc grudzień" to pleonazm? Obraża was to w jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń