niedziela, 2 grudnia 2012

Podsumowanie miesiąca listopad

W tym miesiącu zawaliłam, zresztą ogólnie słabo wypadłyśmy. Ja w grudniu obiecuję się poprawić, ponieważ będzie więcej czasu wolnego, mam na myśli przerwę świąteczną. MissBloody i Lien na urlopie. MissJulaaa i Amelia na szczęście zostały i  mnie wspierają. Zajęłyśmy 11 miejsce w sondzie na Najlepszą Ocenialnię Miesiąca. Dziękujemy wszystkim za głosy! W tym miesiącu zgłosiło się do nas 13 blogów.
Podsumowanie liczbowe:
MarTHa:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 1
MissBloody:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0
Lien:
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0
Amelia:
oceny: 1
odmowy: 0
inne:  0
MissJulaaa(s):
oceny: 3
odmowy: 0
inne:  0
Razem ocen wystawiłyśmy 4.
Myślę, że należy pogratulować MissJuliii za taką aktywność i wytrwałość. Uważam, iż MissJulaaa powinna zostać najlepszą oceniającą miesiąca. Prosimy o głosowanie w nowej sondzie. Link zamieściłam standardowo w Menu. Mogę również uchylić rąbka tajemnicy, że planujemy odświeżyć wygląd ocenialni. Przypominam o otwartej rekrutacji. Poza tym: anielskiej zimy życzę!
       Proszę, abyście nie wstawiały dzisiaj żadnych ocen.  

8 komentarzy:

  1. Ekhem... Nawaliłyśmy. Również mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, niestety, nie popisałyśmy się w tym miesiącu, ale pozostaje nam mieć nadzieję, że następny będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceniający też człowiek - ma swoje życie i ciężko to czasem pogodzić z ocenialnią. Grudzień będzie lepszy, oby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, przecież poza blogiem mamy też życie prywatne i nie możemy całych dni spędzać tutaj.
    Będzie lepszy :D Miejmy nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kończe ocenę, zostało mi tylko wypisanie błędów, prawdopodobnie w tym tygodniu ją wrzucę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja także :) Miesiąc zaczyna się dość dobrze :D

    OdpowiedzUsuń