niedziela, 7 lipca 2013

Witajcie!

Jestem Sylwia, w świecie bloggerowym znana jako Marna. Mam bzika na punkcie Harry'ego Pottera, którego uwielbiam ponad życie. Lubię pisać, rysować, czytać no i oczywiście oceniać. Nie jest tak, że zmieszam was z błotem, bo będzie więcej minusów niż plusów. Zawsze trzeba zauważać dobre strony każdego bloga.
Ocenię - fanfiction, komedię, kryminał, psychologiczny, strawię nawet blogi erotyczne bądź z elementami drastycznymi itp oraz horrory.
Mówię stanowcze nie blogom o tematyce: 1D, gwiazdeczkach Disney'a, piłkarzach, JB, mandze i anime, poezji, romansu, dramatu.

O resztę kategorii można zapytać albo luknąć na moją podstronę podstrona Marnej.

Jak oceniam:
Myślę, że sprawiedliwie, nie mieszam kogoś z błotem, bo nie takie jest moje zadanie. Moim zadaniem jest pomagać, a nie zniechęcać. Dokładnie przeczytam tekst i zapoznam się z każdym możliwym drugim dnem. Moim zadaniem jest pomagać i wytykać błędy, jeżeli moja ocena cię urazi, nie zgodzisz się z nią, to napisz i powiedz mi  o tym, zamiast robić nie potrzebną kłótnię, wszystko da się wyjaśnić i wytłumaczyć. Zwracam szczególną uwagę na kreowanie postaci, czy są idealni i bez skazy? A może monotonni i nudni? Albo wredni i złośliwi? Wykreowanie dobrej postaci jest trudnym i pracochłonnym zadaniem, dlatego też zwracam na to szczególną uwagę. Ważne są dla mnie opisy, dialogi, klimat i tym podobne rzeczy. Wielu pewnie z was zada pytanie 'A co z kanonem?' no cóż kanon lubię, ale toleruję też opowiadania bez kanonu.

kontakt do mnie: marna4791@gmail.com 

4 komentarze:

  1. "nie potrzebne"? A może "niepotrzebne"?
    "Wielu pewnie z was zada pytanie 'A co z kanonem?' no cóż kanon lubię, ale toleruję też opowiadania bez kanonu" - no dziwne żeby nie, skoro oceniasz nie tylko fanfiction. Swoją drogą, jakie ff oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceniam ff - HP, IŚ i tym podobne. Nawet nie zauważyłam, że zrobiłam w słowie "niepotrzebne" spację. W tym zdaniu chodziło mi bardziej o to, że toleruję również ff luźno oparte na kanonie z mniejszą ilością postaci z filmu, książki.

      Pozdrawiam,
      Marna

      Usuń
  2. Słuchaj, ciekawa jestem, co Ty chcesz oceniać, skoro nie tolerujesz rzeczy, które prawie zawsze występują w opowiadaniach. Nie oceniasz romansu? Ostrzegę, że większość opowiadań, ff itp. zawiera romans, więc zastanawia mnie, kto się do Ciebie zgłosi.

    Zgadzam się z przedmówcą - ostatnie zdanie z lekka bezsensu.

    Powodzenia
    Lisiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o opowiadania, których głównym przewodnikiem jest romans. Zawsze można się mnie zapytać czy jest taka możliwość żebym coś oceniła, choć może tego nie toleruję w większej ilości.

      Rzeczywiście... Zdanie napisałam bez sensu, zaraz poprawię :)

      Usuń