poniedziałek, 25 marca 2013

Przepraszam...

Witam was serdecznie.... Cóż, tak to ja, córka marnotrawna Lilian Sole. Usunęłam się z Raju nie informując o tym nikogo. Pewnie pytacie się 'czemu?' otóż przez problemy rodzinne, prababcia jedna z najważniejszych osób w moim życiu, osoba która mnie wychowywała i która poświęciła mi połowę swojego życia, odeszła. Byłam załamana i nie miałam na nic siły, płakałam cały czas i nie mogłam się z jej śmiercią pogodzić. Zresztą do tej pory się z tym nie pogodziłam... Przeprosiłam MarTHę i wszystko z nią wyjaśniłam, mniej więcej dlatego piszę wam teraz ten post.

Co do Raju, owszem chciałam pomóc, chciałam aby ta ocenialnia znowu stanęła na nogi i nie była wyśmiewana, ale to mnie przerosło. Doszła do tego śmierć, ważnej dla mnie osoby, co mnie podwójnie przerosło. Wiem że nie powinnam odchodzić bez słowa pożegnania, ale nie miałam siły. Znów zbieram się, żeby normalnie funkcjonować ale jest to cholernie trudne. Pomyślicie sobie 'Robi z siebie poszkodowaną' otóż nie, chciałam wam po prostu wyjaśnić czemu zniknęłam z powierzchni Ziemi tak nagle.

Bardzo przepraszam osoby z mojej kolejki - Wiem że chciałyście mieć ocenę a ja zawaliłam. Jedno wielkie Przepraszam na kolanach, wam ślę. Przepraszam Screamq oraz MarTHę i was wszystkich, jeżeli znów podejmę się oceniania zostaniecie o tym poinformowani.

Nie sprawdzałam tekstu, ani niczego, bo nie mam na to siły. Po prostu chciałam się z wami pożegnać.

PRZEPRASZAM!
Marna (L.S)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz