wtorek, 25 grudnia 2012

Powitanie Mag


Witam,
jestem nową stażystką na Raju Ocen i idąc tropem instrukcji przedstawiam się Wam, czytającym, oceniającym, bloggującym, blogspotującym.


Po pierwsze:
Mag to zbitka pierwszych trzech liter mojego imienia, jedna trzecia wyrazu i słowo, którego się nie odmienia.  Zaczęłam przygodę z blogami będąc w pierwszej gimnazjum, zatem mam już całkiem spore doświadczenie w tej dziedzinie. Jestem ścisłowcem, nie humanistą, ale potrafię z zapałem wytykać błędy, kiepski ze mnie słuchacz krytyki, ale z zamiłowaniem poddaję się pod topór jej ostrza. Dzięki temu mogę się rozwijać i przełamywać swoją niechęć do wytykania mi błędów. Oceniać zaczęłam cztery lata temu, jednak od dwóch lat nie miałam żadnej styczności z byciem oceniającą.

Po drugie:
Ocenię dosłownie wszystko. Jeśli spotka Cię z mojej strony odmowa, to tylko dlatego, że nie byłam w stanie napisać oceny obiektywnej. Nieważne co piszesz, zasługujesz na ocenę, a oceniający to nie człowiek tylko chłop. Ma wykonać rzetelnie swoją pracę. Kiedy nie potrafię tego zrobić, trudno, muszę odmówić oceny. Tyle w tym temacie.

Po trzecie:
Jestem matematykiem, zatem logika zdań i fabuły jest moją dobrą stroną. Pod tym względem zżeram blogi i najczęściej oceniam. Wszystkiego można się nauczyć: ortografii, interpunkcji czy stylistyki, ale styl i warsztat wyrabia się do końca życia, więc to jest dla mnie najważniejsze. Moją słabą stroną są przecinki, które czasem pojawiają się za często, czasem za rzadko. Przyznaję się bez bicia, że to moja pięta achillesowa. 

Po czwarte:
kontakt tylko drogą e-mailową: elfowe@gmail.com
poza tym można kojarzyć mnie z bloga Grupowo.

2 komentarze:

  1. Witamy, witamy ;) Mam nadzieję, że przejdziesz staż i zostaniesz z nami na dłużej... Cóż więcej mogę Ci powiedzieć? Chyba tylko, POWODZENIA :)

    MissJulaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za powitanie. Również na to liczę.

      Usuń