środa, 26 grudnia 2012

Pożegnania

Nie wiem jak to w tej chwili będzie wyglądać i szczerze mówiąc nie specjalnie mnie to obchodzi. Rezygnuję z oceniania. Mam dość. Teraz chyba powinnam tłumaczyć dlaczego, ale to chyba nie jest konieczne.

Zostałam również poproszona o napisanie pożegnania w imieniu MissJuli. Ona również zdecydowała się odjeść i  w tym wypadku chyba też nie ma nic dziwnego.

Przepraszam wszystkich, którzy byli w mojej kolejce i kolejce MissJuli, że nie otrzymają od nas oceny.

MarTHo, Bloody - przepraszam, że zostawiamy Was same, ale zapewne dacie sobie radę. Za chwilę uporządkuję kolejkę i sama odbiorę sobie uprawnienia. W razie pytań o forum i szeroką listę, służę uprzejmie.

10 komentarzy:

  1. Jakoś będziemy musiały dać sobie radę.
    Szkoda, że odchodzicie, ale sytuacja chyba jest zrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie rezygnuję z oceny bloga http://czas-zaglady.blogspot.com/ bo raczej za sto lat się nie doczekam :D
    A sytuacja faktycznie dziwna, ale nie wtrącam się, bo to nie moja sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się Wam nie dziwię. MissJulaaa jeżeli to czytasz, to wierzę w to, co piszesz o swojej sytuacji. Przykro mi, że coś takiego spotkało Cię na Raju. Dziewczyny, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkamy się w wirtualnym świecie. Trzymajcie się! MissBloody, dobrze, że Ty zostajesz. Sama nie dałabym rady....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, blogosfery na razie całkiem nie opuszczam, na gg też można się odezwać:)

      Usuń
    2. Jako pierwsza dołączyłam do Raju i jeśli nic się nie zmieni, odejdę ostatnia.

      Usuń
  4. MarTHo, zmieniłaś ustawienia komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to chwilowe. Zresztą myślisz, że ktoś się do nas dzisiaj zgłosi? Spójrz na wolną kolejkę... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. W ogóle cud się wydarzy, jeśli ktoś kiedykolwiek się do nas zgłosi po czymś takim.

      Usuń