poniedziałek, 31 grudnia 2012

Powitanie Beth

Bardzo miło mi gościć w Raju Ocen jako stażystka. Chciałabym po krótce nakreślić obraz mojej osoby, abyście wiedzieli, czego się po mnie spodziewać.

Kilka słów o mnie:

Urodzona w pięknym roczniku 91', w pięknym mieście Sochaczew, które z czasem zamieniła na równie urodziwą Warszawę. W szkole była chłopcem: grała w piłkę, miała samych kumpli. Podstawówka ukończona z wyróżnieniem, dalej gimnazjum, liceum, obecnie rok trzeci studiów prawniczych UKSW.

Nie lubi nieszczerości i słodzenia, mydlenia oczek i ludzi fałszywych. Kobieta spokojna, acz nerwowa, gdy doprowadzi się ją do ostateczności. Zaatakowana nie ucieka, ale rozkłada szpony i przystępuje do kontrofensywy, która dla przeciwnika kończy się jatką. W małym ciele rudej (farbowana czerwień) dziewczynki pomieszkuje duch bersekera (ale zazwyczaj śpi, bo jest leniwy).

Co ocenię/ czego nie ocenię:

Można się do mnie zgłaszać z blogami wszelkiego rodzaju i maści. Ocenię wszystko, chociaż przy niektórych tematach będę się krzywić i pieklić, ale nie wpłynie to na ocenę. 


Najchętniej ocenię: fantasykę, opowieści o wampirach (bynajmniej NIE-zmierzchowych), krymianały, thrillery, dramaty, romanse, pamiętniki, wiersze.

Mniej chętnie ocenię: wariację na temat wampirów XXI wieku, czyli Zmierzchu, Pamiętników Wampirów i tym podobnych wynalazków dla młodzieży; gwiazdek pop.

Nie ocenię: słit blogasków, w obawie o własne zdrowie psychiczne.

Jak ocenię:

Przede wszystkim obiektywnie. Szablon i wygląd bloga mają dla mnie znaczenie poboczne. Jeśli będzie estetycznie nie będę się czepiać. Najważniejsza jest treść i to na niej będę chciała się skupić. 

Od razu zaznaczam, że będę czytać wszystkie notki/rozdziały, aby mieć pełny ogląd całości. To, co spowoduje znaczące obniżenie oceny, to m.in. błędy logiczne, ubogie słownictwo, błędy stylistyczne.



3 komentarze:

  1. Witaj! ;D Mam nadzieję, na owocną współpracę. :-)
    Ps. Ja też z Warszawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Również mam nadzieję na owocną współpracę.
    Tak na przyszłość - dodawaj etykiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, dodawaj też swój post do szerokiej listy (instrukcja na forum w Aktualnościach),

    OdpowiedzUsuń