wtorek, 6 listopada 2012

MissJulaaa wita!


  Po wielu przemyśleniach zdecydowałam się, by wysłać e-maila ze zgłoszeniem. Oczekiwanie na odpowiedź było dla mnie ogromnie męczące, bo nie wiedziałam, jaki będzie werdykt Aniołów z Raju Ocen.
 Jak bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam potwierdzenie przyjęcia na okres próbny! Dziękuję za daną mi szansę. Postaram się jej nie zmarnować, gdyż nieczęsto się je dostaje.


O mnie:
 Nie cierpię się przedstawiać - jest to dla mnie okropne utrapienie. Nie wiem jak zacząć, a jak skończyć. Często mam wrażenie, że w moich opisach panuje chaos, którego nie mogę w żaden sposób ogarnąć. Skoro muszę, to zacznę od zdania, które - według mnie - jest najważniejsze, a mianowicie:
  Nigdy nie ukrywam się pod fałszywymi maskami i nie udaję kogoś, kim nie jestem.
  Licealistka o imieniu Julia. Z reguły jestem: towarzyska i szczera.
 Niestety, są ludzie, którzy oceniają mnie z wyglądu i wyrabiają sobie zdanie, nim ze mną porozmawiają.
 Nienawidzę tego, że jestem nieśmiała i uparta. Cechy te często mi przeszkadzają. Szczególnie jeśli mowa o tej pierwszej.
 Uwielbiam czytać książki, które towarzyszą mi od najmłodszych lat.
  To taki komplet informacji o mnie, resztę znajdziecie w znajdziesz tutaj :KLIK

Co ocenię?

FanFiction - pod warunkiem, że znam oryginał. Wymienione ocenię na pewno o inne musisz spytać.

Pamiętniki Wampirów,
Harrego Pottera,
Sagę Zmierzch.

Wszelkiego rodzaju parodie - tylko muszą być naprawdę udane i śmieszne.
Fantastyka - Najlepiej o demonach, wampirach i wilkołakach, ale ogólnie to przygarnę wszystkie.
Thriller(kryminały) - ocenię każdy, ale nie lubię, gdy są nudne i przewidywalne. Muszę trzymać w napięciu.
Pamiętniki i dzienniki.
Romanse.
Recenzje książek- uwielbiam czytać, a co za tym idzie; poznawać nowe książki. Mimo, że moja domowa biblioteka liczy mnóstwo książek, to z chęcią powiększę ją o nowe nabytki.
Horrory - wiele krwawych akcji. Chcę, gdy czytam czuć strach.
Twoje własne - uwielbiam, gdy ktoś wykazuje się kreatywnością i sam tworzy.

Czego nie ocenię?

Sport- żeby nie było: Uwielbiam sport. Uprawiam go i oglądam, ale nie chcę oceniać czyichś przemyśleń.
Gwiazdki Dysney'a- nie znoszę tego typu opowiadań
Manga i anime- nie znam się, więc nie będę oceniać. Nigdy się tym zbytnio nie interesowałam i chyba nie będę.
Blogi muzyczne- nie moja działka. Lubię muzykę, ale oceniać nie chcę
Blogi graficzne- grafika jest dla mnie utrapieniem, nie znam się na niej, więc nie ocenię.
Poradniki- z całym szacunkiem, ale jeśli ktoś coś z innej strony skopiuje, to jaki jest tego sens? Doceniam oryginalne i w stu procentach własne twory, ale mimo wszystko- jestem na nie.
Erotyka- nie jestem specjalistką w tego typu blogach. Jestem pewna, że ktoś inny oceni lepiej niż ja. Jednakże zdarzają się wyjątki, jeśli chcesz- napisz
Supernatural- w sieci jest tego mnóstwo, a ja nie mam zielonego pojęcia o czym, to jest.
Blogi znajomych- po prostu nie.
Blogi z dodatkami i szablonami - tak samo jak przy grafice: Nie znam się na tym.

Jak oceniam?

Sprawiedliwie i szczerze.
Szczególną uwagę zwracam na:

Treść (oryginalność, ciekawość).
Błędy ortograficzne (nie jestem specjalistką od interpunkcji, ale jeśli coś wyłapię, to napiszę)
Adres i belka, które pasują do treści.
Szablon.
Spójność.
Nie upiększanie niczego/nikogo na siłę.
 Więcej tu :KLIK.

Skontaktuj się:

E-mail: mazka321@wp.pl
Skrzynkę pocztową sprawdzam kilka razy dziennie, więc na pewno nie przeoczę e-maila od Ciebie. Na każdy odpiszę.
GG 45136400
Na gadu-gadu staram się być codziennie, ale nie zawsze mi się udaje. Jednakże, odpisuję, gdy tylko zobaczę, że jest jakaś wiadomość.

Pisząc do mnie na GG przedstaw się i podaj konkretny powód.
Pisząc do mnie na e-maila podaj powód.
Ps: Najlepiej jak piszecie na pocztę, bo z niej korzystam częściej

60 komentarzy:

  1. Witaj! Mam nadzieję na udaną współpracę:)
    Dodałam już Twoją podstronę do zakładki Anieli, teraz zapraszam do zarejestrowania się na forum ocenialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również liczę na udaną współpracę :)
      Dziękuję i zaraz zabiorę się za rejestrację na forum :)

      Usuń
  2. Witaj!
    Mam nadzieję, że będzie Ci się miło z nami pracowało. Oczywiście życzę przejścia stażu.
    Mam pytanie. Sama robisz szablony do swoich blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja nie znam się na grafice, szablonach, etc. Wszystkie szablony zamawiam tu:
      http://pinkbodace.blogspot.com/
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widzę, Lien, że wyręczyłaś mnie z tym całym obrządkiem dotyczącego nowej stażystki. Dzięki ^^

      Usuń
    2. Teraz pozostaje czekać na jakiegoś bloga do oceny :) Bo niestety te z wolnej kolejki nie są dla mnie ;/ Chyba, że uda mi się podszkolić w mandze i anime, ale jak na razie niem widzę na to nadziei;/

      Usuń
    3. Cierpliwości, ktoś się zgłosi:) Możesz nawet pospamować, jak chcesz kogoś konkretnego przyciągnąć. Tekst spamu jest na forum w Aktualnościach. I wpisz adresy blogów w odpowiednim wątku, naliczymy Ci punkty:)

      MarTHo, dla mnie to była chwila, więc nie ma problemu:)

      Usuń
    4. Pospamowałam trochę, mam nadzieję, że będą chętni :D

      Usuń
    5. A linki do blogów, na których spamowałaś? Powinnaś je wstawić: http://www.rajocen.fora.pl/spam,18/spamowalam-tutaj-listopad,61.html Żebym naliczyła Ci punkty:)

      I poczytaj dział punktacja na forum - wg tego, co tam jest napisane wybieramy oceniającą miesiąca, ankieta to tylko dodatek:)

      Usuń
    6. O jejciu! Nie mam, nie zapisałam, cóż zacznę od nowa :P

      Usuń
  4. Hah, świeża krew. Życzę wspaniałych ocen i miłego stażu :) Aha, no i rzecz jasna jego przejścia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lien, doczekałam się :D Regie daje mi szanse na ocenę swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A Ciebie przynajmniej trochę odciążę, bo twoja kolejka jest strasznie długa. :D

      Usuń
  6. Witaj w naszych skromnych progach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe powitanie, jesteście na prawdę wspaniali

      Usuń
  7. MarTHO, który z blogów zostanie blogiem miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w październiku nie miałyśmy bloga miesiąca...

      Usuń
    2. Miałyśmy coś takiego we wrześniu albo w październiku. Nie jestem pewna...
      W każdym bądź razie, miało być co miesiąc.

      Usuń
    3. W którymś z nich był, bo pamiętam i było to chyba w październiku xD

      Usuń
    4. Tak, ale w końcu nie ustaliłyśmy żadnego z blogów.

      Usuń
    5. Skoro nie było żadnego celującego, to chyba bloga miesiąca nie było... Na przyszłość sugeruję, żebyśmy wybierały blog, który uzyskał najwięcej punktów.
      A blog października... Cóż, już po podsumowaniu, więc chyba trochę na to za późno.

      Usuń
    6. Lien, to doskonały pomysł. Niech wygrywa ten z największą ilością głosów.

      Usuń
    7. A ja mam pytanie. Czy po wystawieniu oceny informujemy o tym ?

      Usuń
    8. Tak
      Po wystawieniu odmowy również.

      Usuń
  8. A interpunkcja leży i kwiczy. Słownik w dłoń i douczyć się przed napisaniem oceny, bo wstyd będzie, jak zaczniesz poprawiać komuś błędy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie pokaż mi miejsce, w którym one się znajdują.

      Usuń
    2. Przykładowe cztery z początku, żeby nie być gołosłownym:
      "Nie cierpię się przedstawiać- jest to dla mnie okropne utrapienie."
      "Nie wiem[,] od czego zacząć"
      "Niestety niektórzy ludzie, oceniają mnie z wyglądu"
      "Moją wadą, której nienawidzę[,] jest nieśmiałość"

      Statystycznie: jeden błąd w jednym akapicie. Nadużywasz "że" oraz zdarza ci się wiele innych powtórzeń.

      Usuń
    3. W tym pierwszym masz za błąd to, że zapomniałam o spacji po 'przedstawiać' ?
      I zastanawiam się, gdzie nadużyłam 'że'
      Po za tym: Nie miałam przecinka tylko po 'Nie wiem'.
      I jeszcze, gdzie są te inne powtórzenia?

      Usuń
    4. W języku polskim używamy cudzysłowu apostrofowego.
      A brak spacji to też błąd. I przy okazji: "Mimo, że moja domowa biblioteka liczy mnóstwo książek, to uwielbiam ją powiększać o nowe." Wyrażenie "mimo że" jest całością, nie rozdzielamy tego przecinkiem.

      Usuń
  9. To ja się zgłoszę, akurat dwa posty mam (ale to dwa dłuższe rozdziały) to będzie w sam raz na początek, o ile mnie ktoś nie ubiegł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak ktoś ubiegł, ale to nic, zaczekam ^^

      Usuń
    2. W sumie ocena tej osoby powinna być wkrótce, więc długo czekać nie będziesz

      Usuń
    3. Dopiero się martwiłaś, że nie masz co oceniać, a tu już 3 blogi w kolejce :)

      Usuń
    4. 3? Ja dopiero dwa naliczyłam :D Heh

      Usuń
    5. Faktycznie, już są trzy :D

      Usuń
  10. Hmm, chcesz oceniać, a sama robisz błędy... No cóż, ja nie wnikam, ale chyba nie powinno się brać za coś, czego się nie potrafi, prawda?
    Mianowicie twoje przedstawienie:
    "Mam wrażenie, że w moich opisach jest chaos, nie do ogarnięcia." - Na przykład tutaj. Chyba powinno to być bez przecinka. Po prostu chaos nie do ogarnięcia. Ja to tak zrozumiałam, więc przecinka nie powinno być.
    "Ale skoro muszę to zacznę zdaniem, które jest - według mnie - najważniejsze" - Tu powinien być przed "to zacznę zdaniem".
    "Niestety niektórzy ludzie, oceniają mnie z wyglądu i wyrabiają sobie zdanie, nim ze mną porozmawiają." Bez przecinka po "ludzie". I ogólnie poprawie powinno to brzmieć tak:
    "Niestety niektórzy ludzie oceniają mnie z wyglądu i wyrabiają sobie o mnie zdanie, nim ze mną porozmawiają."
    "Moją wadą, której nienawidzę jest nieśmiałość." - Przecinek po "nienawidzę".
    "Utrudnia mi to życie i między innymi, stąd ten problem z przedstawieniem się." - bez przecinka.
    Chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Problemem jest to, że tak naprawdę Anonim ma rację. Może wytłumaczę...
      W pierwszym przypadku oddzieliłaś zupełnie niepotrzebnie określenie rzeczownika od rzeczownika. W drugim Anonim zwrócił Twoją uwagę, że nie oddzieliłaś dwóch orzeczeń od siebie. W następnym oddzieliłaś orzeczenie od podmiotu, chociaż żadnych podstaw ku temu nie było. W kolejnym Anonim wskazał w zdaniu wtrącenie, które powinno zostać ujęte w przecinki. Przy ostatnim zdaniu ciężko przypomnieć mi sobie regułkę, ale spróbuj przeczytać sobie to zdanie na głos. Czy według Ciebie dobrze wygląda tam mały przystanek?
      Jeśli wciąż uważasz, że Anonim poprawił Ci zdania poprawne na błędne, to mam nadzieję, że wytłumaczysz dlaczego. Właściwie to Anonim nie zauważył nawet wszystkich błędów, które zrobiłaś, bo pierwszy jest już w początkowym akapicie ("Oczekiwanie na odpowiedź było dla mnie ogromnie męczące, bo nie wiedziałam jaki będzie werdykt Aniołów z Raju Ocen." Zabrakło Ci przecinka przed jak, nie rozdzieliłaś zdań składowych).
      Przykro mi to pisać, ale to raczej Ty, MissJulo, nie miałaś dobrych nauczycieli. Polecam przejrzenie zasad stawiania przecinków raz jeszcze.

      Co do samego powitania... trochę mnie przeraża, że oceniać ma zamiar osoba, która nie stawia nawet spacji tam, gdzie są wymagane. Liczę, że pierwsza ocena zmaże to kiepskie pierwsze wrażenie i bardziej się postarasz.

      Usuń
    3. Wtrącenia mogą być także ujmowane w myślniki.
      Dziękuję za twoje wytłumaczenie. wiesz? Faktycznie nie postarałam się i fatalnie wypadłam w tym przedstawieniu się. Nie poświęciłam odpowiedniej ilości czasu na dokładne przejrzenie zdań i ich poprawności.
      Twoje tłumaczenie bardziej do mnie dotarło niż te od Anonima.
      W szkole mam bardzo dobrych nauczycieli. I nie mam problemu z polskim, co roku kończę z piątką na świadectwie, ale niestety teraz nie postarałam się i wypadłam fatalnie.
      Ps: Przepraszam Anonimie za moją upartość. Po prostu nie przyjrzałam się dokładnie i wyszło jak wyszło.

      Usuń
    4. Fakt, można w myślniki (przy czym chciałabym wspomnieć, że Internauci często zapominają, że dywiz "-" nie jest tym myślnikiem), ale skoro zaczęłaś od przecinka, to nie pomyślałam, żeby to napisać.
      Po prostu wystarczy bardziej się skupić, dasz sobie radę. Mi pomaga liczenie orzeczeń, to eliminuje czasem sporo błędów.

      Usuń
    5. Na lekcjach robię tak samo, tu po prostu nie skupiłam się.
      Raz przeszkadzało mi to, że jestem chora, a dwa, rodzice ciągle czegoś ode mnie chcieli.
      I dla tego pierwsze wrażenie wypadło fatalnie

      Usuń
  11. A już pomijając całą sprawę z błędami, tylko mi od paru dni Wasz szablon pokazuje się na górze rozjechany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mnie też się wyświetla rozjechany. Nie wiem, co się z nim stało, ale niestety, nie zajmę się tym, bo nie mam takich uprawnień, a dodatkowo - nie zbyt się na tym znam :D

      Usuń
    2. A tak po za tym, dzięki za wiarę we mnie. Po tym, co napisałam (i co przeczytałam) zwątpiłam w siebie ;/

      Usuń
    3. Mi również szablon pokazuje się rozjechany, ale nie znam się na tym, więc nic nie mogę zrobić.

      Usuń
    4. Serio? U mnie na tablecie wszystko jest okey z szablonem... :O

      Usuń
    5. U mnie również wszystko w porządku. Co do błędów naszej nowej stażystki - czekamy na nową ocenę, na pewno będzie lepiej :)

      Usuń
    6. U mnie trochę się rozjeżdża, ale tak było zawsze.

      Usuń
  12. MissBloody albo Lien, może któraś z Was zaaktualizować dzisiaj kolejkę? :-)

    OdpowiedzUsuń