czwartek, 6 września 2012

Witam wszystkich!

Po długim namyśle wysłałam zgłoszenie i zostało ono przyjęte - na moje szczęście. Cieszy mnie to niezmiernie i motywuje oraz pozytywnie nastraja do pracy. Mam tylko nadzieję, że nie odpadnę w trakcie roku przez wzgląd na matury i wymęczenie.

O mnie
Można mnie opisać jako osiemnastoletnią marzycielkę, która nieczęsto dotyka stopami ziemi. Jestem osobą tolerancyjną, która wiele rzeczy może przyjąć z otwartymi ramionami, nawet jeśli nie zawsze są zgodne z moim osobistym systemem wartości. Bywam raczej opanowana, miła i optymistycznie nastawiona do świata, chyba że ktoś zirytuje mnie niemożebnie. Na całe szczęście są to przypadki raczej rzadkie, związane głównie z moją alergią na wszelkie przejawy ksenofobii, czy rasizmu. Duchowo czuję się Irlandką i łowczynią leprechaunów, jestem zresztą uzależniona od kawy po irlandzku, od której zaczerpnęłam swój nick.

Co ocenię?
- Opowiadania własne:
a) fantastykę
b) horrory i opowieści z dreszczykiem (im więcej krwi i wymyślnych tortur tym lepiej)
c) kryminały (zwłaszcza takie, gdzie trup ściele się gęsto)
d) romanse
e) historyczne (przy czym ostrzegam – mam obsesję i będę gryźć za błędy rzeczowe!)
- Fan fiction:
a) manga i anime poza „Naruto” i „Bleachem”
b) „Supernatural”, „Glee”, „Gra o Tron”, „Doctor Who”, „The Borgias”, „Once Upon Another Time”, „Charmed” - o inne seriale proszę pytać.
c) do książek i filmów, nawet jeśli nie znam kanonu to chętnie się zapoznam.
- Felietony
- Blogi z refleksjami
- Wszystko 18+. Nie ma rzeczy, które by mnie gorszyły.
- Recenzje

Czego nie ocenię?
- fan ficków do „Zmierzchu”, „Pamiętników Wampirów” i „Pretty Little Liars”
- czegokolwiek związanego z „Naruto” lub „Bleachem”
 - opowiadań o gwiazdkach Disneya, sportowcach, aktorach etc.
- poezji
- pamiętników
- blogów z grafiką, gdyż kompletnie się na tym nie znam

Jak oceniam?
Wiem, jak ważna dla młodego pisarza jest opinia innych oraz zdaję sobie sprawę, że potrzebuje czasem mocnego kopniaka w tyłek, aby poprawić swoje niedociągnięcia. Nie zamierzam nikogo gnoić do samej ziemi, bo według mnie praca oceniającej polega właśnie na tym, aby pomóc - pochwalić to co jest dobre, i dać wskazówki jak naprawić to, co jeszcze kuleje. Nie zwracam zbyt wielkiej uwagi na grafikę ani ilość podstron, najważniejsza jest dla mnie treść. I ostrzegam – NIENAWIDZĘ powtórzeń, błędów frazeologicznych i rzeczowych, i będę się ich czepiać bardziej niż rzep psiego ogona.

Kontakt
GG:44536266
E-mail: a.caife.gaelach@gmai.com
Lepiej pisać na e-mail, gdyż częściej na niego zaglądam.

5 komentarzy:

  1. Witaj Caife na Raju ocen. Mam nadzieję, że będzie Ci się z nami miło współpracowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. *-*. Skoro nowa oceniająca lubi kryminały, gdzie trup jest głównym (lub prawie) wątkiem, to mogłabym się jednak przenieść? ^^"". Nie chcę miotać za bardzo, ale byłoby mi miło. I poza tym oceniająca zobowiązała się kopać po tyłkach, a to się przyda ;)!

    puhdistus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Mam nadzieję, że będzie Ci się tutaj miło pracowało:)

    OdpowiedzUsuń