wtorek, 31 lipca 2012

Podsumowanie miesiąca: lipiec

Najpierw zajmę się podsumowaniem stażu Kateriny.
Droga Katerino, dzisiaj kończy się Twój staż i stajesz się pełnoprawną Oceniającą. Jestem jak najbardziej zadowolona z współpracy z Tobą. Jesteś aktywna, regularnie dodajesz oceny. Myślę, że Ocenieni również mają o Tobie dobre zdanie. Twoje oceny są coraz lepsze, a ja jestem przekonana, że dobrze znasz zasady pisowni. Poza tym, mam nadzieję, że nigdy nie zabraknie Twojej obecności na Raju Ocen.
Teraz przejdę do podsumowania miesiąca (lipiec).
W tym miesiącu dołączyła do nas nowa stażystka always secret. Należą się jej podziękowania za wykonanie szablonu na Ocenialnię. Wydaję mi się, że ten miesiąc był całkiem niezły pod względem ilości opublikowanych ocen. Zgłosiło się do nas 9 osób. Trochę mało, ale przynajmniej udało nam się wystawić oceny w dość szybkim czasie.
Podsumowanie liczbowe:
MarTHa:
oceny: 5
odmowy: 0
inne: 0
Katerina:
oceny: 3
odmowy: 2
inne: 0
always secret (s):
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 1
Razem ocen wystawiłyśmy 7.
Najlepszą ocenę w tym miesiącu dostał blog Emilyanne. Gratulacje!
W sondzie organizowanej przez Katalog Ocenialni na najlepszą ocenialnię lipca, zagłosowało na nas sześć osób. Dziękujemy!
Mam nadzieję, że w następnym miesiącu dostaniemy więcej zgłoszeń. Ale biorąc pod uwagę fakt, że jesteśmy tylko trzy, to myślę, iż idzie nam dobrze. Nadal szukamy nowych oceniających. Zachęcam do zgłaszania się!

3 komentarze:

  1. Dziękuję za przyjęcie mnie do ocenialni. Ja również jestem zadowolona ze współpracy. Mam nadzieję, że będzie się nam razem miło pracowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam,ale gdzie można zgłaszać się do naboru oceniających?

    OdpowiedzUsuń