sobota, 30 czerwca 2012

Witajcie!

Dostałam się na staż do Raju Ocen. Mam nadzieję, że będzie się nam miło współpracowało.

O mnie

Ach... Ciężko jest pisać o sobie i pewnie to wiecie. Co mogłabym napisać? Może to, że uwielbiam czytać książki, oglądać filmy, kocham muzykę, posługuję się nickiem Katerina. Czyżby nie było to odrobinę za mało? No właśnie. Byłoby. 
Można by powiedzieć, że ciągle poszukuję celu w życiu. Chciałabym zrobić coś dla innych i siebie samej. Między innymi dlatego chciałam dołączyć do Raju Ocen. Pragnę sprawić, by wasze blogi stały się lepsze i byście wznieśli się na szczyty listy najlepszych bloggerów. 

Co ocenię?


Moim ulubionym gatunkiem są: 
-Fantastyka
-Horrory
-oraz połączenie tych dwóch czyli Dark Fantasy
Nie boję się brutalnych/krwistych scen, a więc jeśli takie znajdują się w twoim opowiadaniu, to już wiesz do kogo z nim przyjść. Ktoś musi przejąć sceny erotyczne, więc ja się podejmę. 
Ocenię tylko opowiadania, w których występuje wątek grozy bądź fantastyczny. Najchętniej przyjmę te, które zawierają połączenie obu gatunków. Uwielbiam wampiry, więc jeśli Twoje opowiadanie jest właśnie o nieśmiertelnych nie wahaj się ani chwili nad wyborem mnie na oceniającą.
Ocenię również fanfiction, ale tylko wtedy, kiedy znam oryginał. Najchętniej wezmę te na podstawie:
Pamiętników wampirów, Czystej Krwi, Tajemnego Kręgu, Zmierzchu.
Podsumowując. Ocenię:
-Fantastyka, ale tylko:
a)wampiry
b)wiedźmy
c)demony
d)anioły
e)duchy
f)podróże w czasie 
g)UFO
-Grozę wszelkiego rodzaju
-Fanfiction:
a)Pamiętniki wampirów
b)Zmierzch
c)Czysta Krew
d)Tajemny Krąg
-Dobra komedia, ale tylko ta naprawdę śmieszna
Czego nie ocenię?

Nie ocenię tego, czego nie wypisałam kategorii: Co ocenię, np.
-Pamiętniki i dzienniki
-Poezja
-Felietony
-Blogi z refleksjami
-Fanficion potterowskie
-Manga i Anime
-Opowiadania:
a)Muzycy
b)Gwiazdki Disneya
c)Zespoły
d)Aktorzy - są wyjątki. Jeśli nie wiesz czy się zgodzę, zapytaj.
e)Opowiadania przygotowe

Jeśli Twój blog nie zalicza się do żadnej z wymienionych kategorii, zapytaj czy go ocenię. W innym wypadku wystawię odmowę.

Jak oceniam?

Zwracam uwagę przede wszystkim na treść. Wygląd też jest ważny, ale nie najważniejszy. Jeśli tekst zwali mnie z krzesła na nieestetyczny szablon przymknę oko, a także błędy przestaną się liczyć. Pamiętaj! Treść, treść i jeszcze raz treść!  

Kontakt
Jeśli masz jakieś pytania/uwagi, pisz:
GG: 41844944
Adres e-mail: vampire.katerina@gmail.com 

3 komentarze:

  1. Witaj Katerina! ^^
    Proszę Katerinę o ocenę mojego bloga: zwyciestwo-bywa-porazka.blogspot.com!
    Nie wiem, czy się zgodzisz na jego ocenę - tematyka fantasy, akcja dzieje się w wymyślonym przeze mnie świecie.
    Jeżeli nie zechcesz go ocenić to proszę o przeniesienie do wolnej kolejki ^^
    Link znajdziesz w podstronie Sojusznicy.
    Nick: Moore
    Wiek: 14 lat
    Hasło: Niebieska chmurka :D
    Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam bardzo serdecznie :)
    NIEBIESKA CHMURKA płynie po niebie.
    Moje opowiadanie http://niebezpieczna-gra.blogspot.com/ trochę trudno sklasyfikować - z jednej strony będzie trochę grozy, z drugiej wątek miłości męsko-męskiej, w dodatku całość jest oparta na koncepcji albumu jednego z moich ulubionych zespołów... Naprawdę, mam pewne trudności z wybraniem oceniającej, dlatego proszę o dodanie mnie do Wolnej Kolejki.
    Mój nick, tak jak w podpisie: Chemical Rainbow.
    Lat mam 14.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Jestem Agnes z bloga www.agnes-scarlet-may.blogspot.com i mam 19 lat. Proszę Martę o ocenę mojego bloga, przy czym zależy mi na ocenie opowiadania 'My American Dream' i poezji. Hasło: NIEBIESKA CHMURKA. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń