wtorek, 23 października 2012

Odmowa oceny bloga http://matchballforlove.blogspot.com/

W zeszłym tygodniu kolejka nie była aktualizowana, więc darowałam Ci zmiany szablonu, choć zaczynałam ze trzy razy. Mogłaś nie zauważyć, że odmówiłam Carpe Diem i jesteś pierwsza. Jednak podstrony do szablonu się zaliczają, a Ty zmieniłaś je w tym tygodniu, już po aktualizacji. Podobnie napis na belce, ale to już mniej ważne. Jest to podstawa do odmowy.

Przykro mi. Możesz zgłosić się jeszcze raz.


Dziewczyny, dobrze by było na bieżąco kolejkę aktualizować, zwłaszcza, że dwie macie uprawnienia.

28 komentarzy:

  1. No już bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady? Po raz kolejny mam zaczynać pisać dwa podpunkty, bo autorka zmieniła coś nawet i nie chciało jej się zapytać?

      Usuń
  2. Lien, przecież kolejka jest często aktualizowana, co dwa dni. Zazwyczaj aktualizuję ją ja. Poza tym fajny avatar. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem, może w zeszłym tygodniu moją przeoczyłaś, bo od niedzieli do bodajże piątku Carpe Diem była u mnie pierwsza.

      Usuń
    2. Zgadzam się, kilka razy sprawdzałam.

      Usuń
  3. Hmm, możliwe, że w zeszłym tygodniu tak się stało. Pewnie nie było nowych zgłoszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko u mnie jest coś nie tak czy w ogóle nie ma głosów w sondzie na naj. oceniającą? O_o
    MarTHa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również tak jest. Dodam, że nie tylko na Raju. Coś się porobiło z ankietami w blogspocie.

      Usuń
    2. Tak, u mnie i na Raju i na innych blogach. Masakra..:/

      Usuń
    3. Onet się psuł, to wszyscy przenieśli się na blogspot. Ciekawe, gdzie teraz się poprzenoszą. Chyba znowu na onet :D

      Usuń
    4. Oj tam, jedna awaria to nic wielkiego. A spowrotem na onet, to chyba nie ma po co.

      Usuń
    5. Ciekawe, czy powstanie jakiś lepszy serwis.

      Usuń
    6. I znów zera... Lepszego chyba nie ma. A od ręki ciężko byłoby stworzyć.

      Usuń
    7. Masz rację, że lepszego nie ma. Sama wątpię, by powstało coś nowego. Pozostaje tylko czekać, aż ankieta się naprawi.
      Co z Chesire?

      Usuń
    8. Proponuję zakończenie współpracy. To już za długo trwa.

      Usuń
    9. Czas najwyższy nastał :D

      Usuń
    10. Widzę, że wszyscy się zgadzają, więc nie ma na co czekać. To jak będzie MarTHo?

      Usuń
    11. Postanowione, dzisiaj dodam notkę oficjalnie żegnającą Chesire.

      Usuń
    12. A co to za Dusza zgłosiła się do nas 16 sierpnia?

      Usuń
    13. Kazałam napisać próbną ocenę, umilkła...

      Usuń
    14. MarTHo, mam w kolejce blog dyslektyczki. Jak go ocenić?

      Usuń
    15. Zmniejsz punktację teści o 5 punktów i w takim wypadku kryteria też musisz zminijeszyc o 5.

      Usuń